El regidor de Serveis Econòmics de l’Ajuntament de Malgrat de Mar, Ramir Roger, ha respost la campanya de recollida de signatures de Ciutadans contra les assignacions del pressupost públic a entitats independentistes com l’Associació de Municipis per la Independència, l’AMI.
Ramir Roger considera un gest d’honestedat que l’Ajuntament faci front a la quota de l’AMI o de qualsevol de les quotes de les associacions a les quals el consistori estigui adherit. Segons ell, abans l’Ajuntament estava adherit però no feia el pagament.
El regidor de Serveis Econòmics ha explicat que l’Ajuntament de Malgrat de Mar paga 1.487 euros a l’any per estar adherit a l’AMI i que amb això “poques millores es poden introduir en l’àmbit social i de seguretat”. Ramir Roger creu que els veïns i veïnes de Malgrat de Mar han de conèixer aquesta situació per poder posar en context la recollida de signatures de Ciutadans.
Recordem que Ciutadans Malgrat ha instal·lat carpes de recollida de signatures per diferents punts del municipi al llarg dels últims dos caps de setmana que posteriorment lliurarà al consistori per tal que no es facin pagaments de quotes a entitats independentistes.

Últimes notícies
Tornen a augmentar els pacients ingressats per coronavirus als hospitals de la Corporació
Govern espanyol i comunitats debatran dimecres la possibilitat d'avançar del toc de queda a les 20h
Govern i partits arriben a un consens "majoritari" per ajornar les eleccions al Parlament fins al 30 de maig
Ajuntament de Malgrat de Mar - Carme 30 - 08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
Telf. 93 765 33 00 - Fax. 93 761 09 93 - premsa@ajmalgrat.cat - Avís legal - Crèdits