malgratcomunicacio.cat

En directe

Societat

[ÀUDIO] Telefonia, llum i gas: les consultes més freqüents dels malgratencs a la Unitat mòbil de consum

Com cada primer dijous de mes, l'Oficina mòbil d'Informació al Consumidor ha aparcat aquest matí al costat del Mercat setmanal. Des de fa gairebé un any, la furgoneta verda de la Diputació de Barcelona visita Malgrat de Mar per resoldre les preguntes, els dubtes i les queixes dels malgratencs i les malgratenques sobre temes de consum.



Publicat:
01-03-2018 / 13:45:22
Actualitzat:
01-03-2018 / 13:52:14

Meritxell Alonso, tècnica de la diputació a la Unitat mòbil, ha explicat que les consultes més freqüents al municipi són en relació als serveis més bàsics, com l'electricitat, el gas i la telefonia. Alonso ha afegit que Malgrat de Mar hauria de tenir una oficina consolidada per atendre els ciutadans. "Són molts i cada vegada més, sobretot a l'estiu que es duplica la població. S’hauria de poder atendre les consultes des d'aquí per no obligar als veïns a desplaçar-se als municipis del costat", assegura.

A continuació, es pot escoltar l'entrevista sencera a l’Oficina mòbil d’Informació al Consumidor amb la tècnica de la Diputació de Barcelona Meritxell Alonso.

Galeria d'àudios

Notícies

Totes les notícies

Agenda

Tota l'agenda

Ona Malgrat

Ràdio a la carta Programes Contacte

MLGVisió

Xarxes Socials

Butlletí

Qui som

Crèdits

Ajuntament de Malgrat de Mar - Carme 30 - 08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
Telf. 93 765 33 00 - Fax. 93 761 09 93 - premsa@ajmalgrat.cat - Avís legal - Crèdits