El partit polític ha iniciat el procés de primàries obertes i ara és el torn dels associats i simpatitzants del PDeCAT, que hauran de ratificar la candidatura de Serret el proper divendres 23 de febrer a dos quarts de nou del vespre al Centre Cultural.
En declaracions a Ona Malgrat, Serret ha explicat que la normativa interna del PDeCAT contempla que el candidat enviï el seu projecte als associats i simpatitzants a través de correu electrònic. El dia de l’assemblea, el divendres 23, presentarà formalment la seva candidatura, explicant els objectius que vol presentar per liderar el partit en les properes eleccions municipals.
Jofre Serret ha afegit que el projecte global del PDeCAT passa per incloure gent jove, transparent i amb candidatures transversals on, a banda dels associats, també hi hagi gent externa al partit. “El projecte serà molt obert, per tal que el puguem construir entre tots i perquè sigui de tots els malgratencs i les malgratenques”.
Actualment, Serret és el segon tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Malgrat de Mar i ocupa diferents regidories, com ara la d’Acció Social, Ciutadania, Formació d’Adults, Igualtat i Salut Comunitària.
Ajuntament de Malgrat de Mar - Carme 30 - 08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
Telf. 93 765 33 00 - Fax. 93 761 09 93 - premsa@ajmalgrat.cat - Avís legal - Crèdits