La regidora del Partit Popular Ana Vega protagontizarà l'edició d'aquest dimecres del programa Ona Política. L'espai s'emet cada setmana a partir de les 16h.
Ona Malgrat tractarà amb la regidora Ana Vega qüestions relacionades amb Esports com, per exemple, la valoració del reconeixement que ha fet recentment a 150 esportistes i equips locals o les activitats que s'organitzaran des de la seva regidoria aquest mes. L'entrevista també servirà per parlar del seu nomenament com a cap de llista del Partit Popular de Malgrat per a les properes eleccions municipals i del ple d'aquest dijous.
Ona Política, que cada setmana entrevista a un regidor o regidora d’un grup polític municipal diferent, s’emetrà avui a partir de les 16 h.
Ajuntament de Malgrat de Mar - Carme 30 - 08380 - Malgrat de Mar (Barcelona)
Telf. 93 765 33 00 - Fax. 93 761 09 93 - premsa@ajmalgrat.cat - Avís legal - Crèdits